CompArgo Kft.

Díjelszámoló rendszerek

Figyelem!

Cégünk 2012. december 31-ével megszüntette a CompArgo for Windows 4.1 és korábbi szoftververziók támogatását. Szerviz- és tarifafrissítő csomagok, új fejlesztések ezekhez a rendszerekhez már nem fognak megjelenni.

A továbbiakban csupán a rendszerek korlátozott mértékű manuális karbantartása, szervizelése lehetséges.

Az ügyfelek (Felhasználók) az egyes távközlési szolgáltatóktól pontos és igény szerint részletes számlát kapnak az általuk kezdeményezett forgalomról. Jogos elvárás azonban, hogy pontos információkkal rendelkezhessenek arról, hogy szervezeten belül kik generálták, hol keletkezett ez a forgalom.

Ehhez nyújtanak segítséget a CompArgo Díjelszámoló Rendszerek.

A szoftverek az alközpontok tarifarekordjait dolgozzák fel. Az adatfeldolgozás (árazás) során a rekordokhoz (hívásokhoz) ár rendelhető az egyes szolgáltatók árstruktúrájának megfelelően vagy a Felhasználók egyedi díjcsomagjának megfelelően.

Az adatfeldolgozást követően a beárazott hívások csoportosíthatók, strukturáltan lekérdezhetők. A rendszerek kezelik az adott cég költséghely struktúráját (vállalati hierarchia modellezése) elősegítve ezzel a tarifarekordok szofisztikált lekérdezhetőségét. Eredményül könnyen ellenőrizhetővé, eloszthatóvá válik az adott cég összes felmerülő telefonköltsége, azaz hatékony költséggazdálkodás valósítható meg!

Milyen alközponti környezetben működnek a díjelszámoló rendszerek?

Gyakorlatilag bármilyen alközponti környezetben képesek a díjelszámoló rendszerek üzemelni! Egy feltétele van a működésnek: valamilyen módon képződjenek tarifarekordok, amelyeket fel lehet dolgozni.

  • Hagyományos alközpontok soros portjukon keresztül generálják a tarifarekordokat, melyeket vagy közvetlenül (soros kábelen keresztül) vagy valamilyen köztes adatgyűjtő eszközön keresztül kapnak meg a díjelszámoló rendszerek.
  • IP-s alközpontok esetén az adatgyűjtés történhet ethernet patch kábel segítségével, vagy adott IP-címről érkező tarifarekordok LAN-on keresztüli gyűjtésével.
  • A díjelszámoló rendszerek képesek feldolgozni a Cisco CallManagerek által, a tarifarekordok tárolására létrehozott SQL adatbázist, vagy szöveges adatállományokat is.
  • Végül a rendszerek fel vannak készítve a szabad forráskódú, ingyenesen letölthető VOIP telefonközpont alkalmazások (pl. Asterisk) kezelésére is!

Kiknek ajánljuk ezeket a rendszereket?

  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik csökkenteni, kontrollálni szeretnék távközlési (telco) költségeiket! A költséggazdálkodás az összes felmerülő telco kiadás strukturált, jól áttekinthető kezelésével valósul meg.
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik hatékonyan szeretnék használni telekommunikációs rendszerüket. A díjelszámoló rendszer segítségével optimalizálható az alközponti rendszer. Meghatározható, hogy a forgalom függvényében mennyi fővonalra, mobil adapterre van szükség. Így a forgalmi díjak mellett, az előfizetési díjakban is költségmegtakarítás érhető el!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik szeretnének munkaerőt megtakarítani. Szoftvertől függetlenül a telco költségeket könyvelni kell! Maga a díjelszámoló rendszer önállóan is alkalmas nagymértékben elősegíteni a pénzügyi, könyvelési feladatok teljesítését, de az opcionálisan kapcsolódó szolgáltatásokkal akár teljes egészében kiszervezhető a telco költségek feldolgozásával kapcsolatos összes feladat. Rész- vagy teljes munkaerő tud ezáltal felszabadulni a Felhasználóknál!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik a bejövő és belső telefonforgalom mérését is szeretnék megoldani. A telefonszolgáltató ilyen jellegű méréseket nem tud készíteni! Számtalan esetben azonban elengedhetetlen ennek a forgalomnak a mérése, például: call center működési hatékonyságának ellenőrzésekor (bejövő forgalom), adott alközponti hálózaton belül, de különböző telephelyek közötti hívások mérésekor (belső forgalom).
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik szeretnék saját kimenő telefonforgalmukat elemezni (telco kontrolling)!
  • Ajánljuk mindazon Felhasználóknak, akik különböző telefonszolgáltatókkal állnak kapcsolatban (vezetékes szolgáltató, mobil szolgáltató, alternatív szolgáltató nemzetközi irányban stb.) és szeretnék a felmerülő költségeket egy rendszerben látni!

Milyen szolgáltatások kapcsolódhatnak a díjelszámoló rendszerekhez?

  • Adattrezor szolgáltatás: amikor a CompArgo a tarifarekordok gyűjtésével és tárolásával lehetővé teszi a későbbi adatfeldolgozást.
  • Tarifaadat-feldolgozás szolgáltatás: amikor a CompArgo végzi a díjelszámolással kapcsolatos összes teendőt, a Felhasználók csak a „végeredményt” kapja meg!
  • CAnet szolgáltatás: amikor a CompArgo WEB-es lekérdező felületet biztosít a forgalom lekérdezhetőségére a Felhasználók számára!
  • Support szolgáltatás: amikor a díjelszámoló rendszert a Felhasználó üzemelteti, de a munkáját, az igényekhez igazodva, rugalmasan támogatja a CompArgo!
  • Szoftverkarbantartás szolgáltatás: amikor a díjelszámoló rendszert a Felhasználó üzemelteti, de a CompArgo tartja karban!
  • Távfelügyelet szolgáltatás: amikor a CompArgo távolról észreveszi és jelzi, ha bármilyen anomáliát tapasztal a Felhasználó rendszerében!
  • Szerviz szolgáltatás: amikor a CompArgo prioritással kezeli a Felhasználó bejelentéseit és hárítja el a rendszerében fellépő hibákat!
  • comHouse szolgáltatás: amikor a teljes telco ügyintézést a CompArgo végzi a Felhasználók számára (szerződéskötés szolgáltatókkal, számlázás, befizetések ellenőrzése stb.)!
  • comMan szolgáltatás: amikor a CompArgo mobil flottakezelést biztosít a Felhasználók számára!
  • comOpt szolgáltatás: amikor a CompArgo (költség)hatékonyabbá teszi a Felhasználó alközponti rendszerének használatát!

CompArgo Fundament CompArgo Fundament for WEB


CompArgo Turbo


CompArgo DOS

Az oldal cookie-kat használ! bővebben >>



comHouse


Akcióink

Állásajánlat


Sajtófigyelő


iso logo
Powered by Joomla!®