CompArgo Kft.

comOpt

A szolgáltatás célja az Ügyfelek helyi telekommunikációs rendszereinél (alközpontok, Call-Centerek, speciális híváskezelő rendszerek) az optimális kiépítési kapacitásoknak a tényleges igénybevétel alapján történő, szakszerű meghatározása. A szolgáltatást a 2014-ben zárult, az Új Széchenyi Terv keretében általunk kidolgozott Telekommunikációs Terhelés és Optimum Vizsgáló eljárás segítségével, és a több, mint 20 éves telekommunikációs díjelszámoló rendszerek fejlesztésében és üzemeltetésében szerzett tapasztalataink alapján biztosítjuk.

Optimalizálás a tervezés fázisában

Egy helyi telekommunikációs rendszer tervezési időszakában az optimális kiépítést előbecsléssel határozzuk meg.

A tervezés eredményeként meghatározzuk a várhatóan szükséges (vezetékes és mobil irányú) kapacitásokat, a javasolt szolgáltatókat és díjcsomagokat.

Optimalizálás működő rendszereknél

A működő rendszerek három csoportba sorolhatók:

  • Alultervezett rendszerek: túlterheltek, hívások vesznek el. Ügyfelek, üzletek szűnhetnek meg az elérhetetlenség és elégedetlenség miatt.
  • Optimálisan működő rendszerek.
  • Felültervezett rendszerek: alközponti rendszer kiépítettsége túlzott, nincs kihasználva. Nem költséghatékony.

Optimalizálás menete

  • helyszíni tájékozódás, lehetőségek és korlátok felmérése;
  • szolgáltatói számlák elemzése;
  • lehetőség szerint, a meglévő CDR információk elemzése;
  • a szükséges tervezési, méretezési számítások elvégzése;
  • javaslatok megfogalmazása, Ügyféllel történő egyeztetése;
  • szükséges módosítások elvégzése (menedzselése);
  • hatások, eredmények értékelése.
  • az eredmények időszakos felülvizsgálata.

Optimalizálás eredménye

Felültervezett rendszerek esetén a valóban szükséges beszédcsatorna-szám meghatározásával 10-30% költségmegtakarítás érhető el. Hívásirányok optimalizálásával (mobil trunk, vezetékes trunk…) további 15-25% költségmegtakarítás érhető el.

Túlterhelt rendszerek esetén a valóban szükséges beszédcsatorna szám meghatározása nem költségmegtakarítást, hanem bevétel és ügyfél elégedettség növekedést fog okozni a cégeknek.

Kiknek ajánljuk a szolgáltatást?

A szolgáltatást azoknak a vállalatoknak, intézményeknek ajánljuk:

  • akik a telekommunikációs költségeiket csökkenteni, optimalizálni kívánják;
  • akiknek jelentős a vezetékes rendszerből indított mobil irányú forgalmuk, és annak havi forgalmi díjait szeretnék csökkenteni;
  • akik a helyi telekommunikációs rendszerükben forgalommal kapcsolatos működési zavarokat (pl. gyakori elérhetetlenség) tapasztalnak;
  • akik Call-Centert használnak, és szeretnék azt megfelelő kiszolgálási minőség mellett, optimális létszám feltöltöttséggel üzemeltetni;
  • akik új telekommunikációs beruházásban gondolkodnak, és azt szeretnék költséghatékony módon kialakítani;
  • akik a jelenlegi vállalati profijukban vagy a dolgozói létszámban változtatást terveznek, amihez a telekommunikációs rendszerüket is harmonizálni kívánják.


Kapcsolódó szolgáltatás: Hívásfogadási idő mérése

Ennél a szolgáltatásnál egy működő Call-Center esetén tudjuk mérni az élőhangos hívásfogadási időket. Ezekre az időkre a 2014-től hatályos Fogyasztóvédelmi törvény* módosítás minden ügyfélszolgálati fogadó pont esetén egy maximális értéket határoz meg.

Egy ilyen mérés alkalmával, szükség esetén a módosítási javaslatokat is biztosítjuk.

* Idézet az „1997. év CLV törvény a fogyasztóvédelemről” 2013. évi módosításából:
17/B § (3): Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.

Letölthető termékismertető

Az oldal cookie-kat használ! bővebben >>



comHouse


Akcióink

Állásajánlat


Sajtófigyelő


iso logo
Powered by Joomla!®