CompArgo Kft.

Adattrezor

Az Adattrezor szolgáltatás fő célja, a hívásadatok (tarifarekordok) hosszú távú, biztonságos archiválása és megőrzése. Ezt a célt szolgálja az Adattrezor, ami egy CompArgo által üzemeltetett adatszerver.

Kinek ajánljuk ezt a szolgáltatást?

Olyan Felhasználók számára javasoljuk ezt a szolgáltatást, akik nem kívánnak foglalkozni díjelszámoló rendszerrel, de alkalmanként szükségük lehet valamilyen hívásadatra. Ez a szolgáltatás nagyfokú biztonságot nyújt a Felhasználók számára, ugyanis bármikor, bármilyen kritikus helyzetben rendelkezésükre állnak a tarifarekordok.

Mikor lehet szükség az adattrezorban tárolt rekordokra?

  • egy dolgozó azonnali kilépésekor;
  • vita rendezésére telefonos szolgáltatóval;
  • adott hívás paramétereinek megszerzéséhez (pl. bombariadó);
  • telco infrastruktúra tervezéséhez (pl. mennyi vonalra van szükség);
  • költségtervezéshez;
  • jövőbeli díjelszámoló rendszerbe történő feldolgozáshoz.

Hogyan működik az Adattrezor szolgáltatás?

A szolgáltatás beindításához, egy kapcsolatot kell kiépíteni a Felhasználó és az Adattrezor között. Ez a kapcsolat az alábbiak valamelyikének segítségével jöhet létre:

  • IP alapú kapcsolat: Az alközpont és az Adattrezor között TCP/IP kapcsolat van, ezen keresztül valósul meg a tarifarekordok gyűjtése.
  • e-mail kapcsolat: Az alközpont mellett egy speciális szoftver gyűjti a tarifarekordokat, majd meghatározott rendszerességgel mailben, csatolt file formájában küldi el az Adattrezornak.
  • FTP kapcsolat: Az alközpont mellett egy speciális szoftver gyűjti a tarifarekordokat, majd meghatározott rendszerességgel FTP-n keresztül küldi el az Adattrezornak.
  • GPRS kapcsolat Az alközpont mellett egy ún. GPRS adatgyűjtő eszköz gyűjti a tarifarekordokat és on-line módon, mobil adatkommunikációval juttatja el az Adattrezor számára.
  • modemes kapcsolat Az alközpont mellett egy ún. adatgyűjtő doboz gyűjti a tarifarekordokat és meghatározott rendszerességgel, telefonvonalon keresztül juttatja el az Adattrezor számára.

Az adatgyűjtés lehetőségeiről és a felhasznált eszközökről bővebben honlapunk „Adatgyűjtés lehetőségei” oldalán olvashat.

Adattrezor szolgáltatás egyéb jellemzői

A szolgáltatás keretében amellett, hogy folyamatosan archiválásra kerülnek a hívásadatok, ellenőrzésre kerül azok mennyisége is. Amennyiben az adatmennyiség nem éri el az előzőleg meghatározott küszöbszintet, a Felhasználó értesítést kap arról, hogy vélhetőleg nem működik tökéletesen az alközponti rendszere. Ezzel a távfelügyelet opcióval minimalizálható az adatvesztés esélye.

Lehetőség van továbbá a mobil szolgáltatóktól letölthető „Elektronikus hívásrészletező” archiválására is a rendszerbe. Így az adott cég teljes telekommunikációs forgalma egy helyen lesz elérhető.

Hogyan férhet hozzá a Felhasználó az Adattrezorban tárolt adataihoz?

A CompArgo biztosít egy WEB-es lekérdező felületet (Fundament for WEB) a rekordok eléréshez.

A Fundament for WEB demo rendszere az alábbi paraméterekkel érhető el:
http://www.dijelszamolo.hu/
A rendszer neve: CompArgo
A felhasználó neve: demo
Jelszó: demo
Bejelentkezést követően 2016 áprilisában találhatók minta adatok, amelyeken keresztül a rendszer szolgáltatásai kipróbálhatók.

Az Adattrezor szolgáltatáson keresztül nem érhető el a Fundament for WEB rendszer összes lehetősége:

  • a hívásadatok minden esetben Telekom Bázis díjcsomaggal vannak beárazva;
  • nem érhető el a „Hivatalos/Magán” funkció;
  • nincs a rendszerben költséghely-struktúra (nincs leképezve a cég hierarchikus felépítése), minden mellék egy, az adott cégre jellemző gyökér könyvtárban helyezkedik el.

Amennyiben a fentiekben leírt funkcionalitás kevés az Ön számára, javasoljuk a Fundament for WEB szolgáltatásunk igénybevételét.

Letölthető termékismertető

Az Adattrezor szolgáltatáshoz kapcsolható kiegészítő szolgáltatások:

Az oldal cookie-kat használ! bővebben >>



comHouse


Akcióink

Állásajánlat


Sajtófigyelő


iso logo
Powered by Joomla!®