CompArgo Kft.

Szoftveres gyűjtés

Bizonyos alközpontok önállóan tárolják a tarifarekordokat. Tipikus esete ennek a Cisco Call Manager működése, ahol a Call Manager verziószámtól függően vagy SQL adatbázisban, vagy szöveges állományokban tárolja a rekordokat.

Más esetekben a CompArgo által fejlesztett adatgyűjtő programok fogadják a soros porton, vagy LAN-on keresztül érkező tarifarekordokat és állományban tárolják azokat.

A szoftveres adatgyűjtésnél meg kell oldani, hogy az alközponti rendszer mellett állományban tárolt rekordok eljussanak a CompArgo Díjelszámoló Rendszerekbe. Alapvetően három jellemző megoldás létezik a probléma megoldására:

  • amennyiben a CompArgo Díjelszámoló Rendszer olyan számítógépre települt, amelyről informatikai hálózaton keresztül elérhető a rekordok állománya, a díjelszámoló rendszer ún. állományból gyűjtés funkciójával, időzített módon beolvashatók a rekordok a szoftverbe;
  • amennyiben az előző megoldás nem kivitelezhető, a CompArgo biztosít egy segédprogramot, amely e-mailben, csatolt file formájában küldi el meghatározott paramétereknek (gyakoriság, e-mail cím stb.) megfelelően a rekordok állományát. A cél postafiókból, az adatállományok lementését követően, a díjelszámoló rendszer képes feldolgozni a rekordokat;
  • amennyiben az előbbi megoldások nem támogatottak, lehetőség van az adatátvitelt FTP-n keresztül megvalósítani. Ennél a megvalósításnál a CompArgo FTP szerverére gyűlnek az adatállományok, ahonnan a díjelszámoló rendszer képes feldolgozni a rekordokat. Az FTP adatátvitelt vagy tudja az alközpont „önállóan” (Cisco Call Manager), vagy a CompArgo által fejlesztett segédprogram vezérli azt.

Az FTP-s és a mailen keresztüli adatátvitel akkor használatos, ha Felhasználó valamilyen szolgáltatást (jellemzően Tarifaadat-feldolgozás szolgáltatást) vesz igénybe a CompArgo Kft.-től.

Az oldal cookie-kat használ! bővebben >>



comHouse


Akcióink

Állásajánlat


Sajtófigyelő


iso logo
Powered by Joomla!®