CompArgo Kft.

Support

A Support szolgáltatás célja a díjelszámoló rendszer üzemeltetésének és karbantartásának rugalmas módon, az igényekhez igazodva történő támogatása. A szolgáltatás egyaránt tartalmazza azon tevékenységek elvégzését, melyeket bizonyos időközönként mindenféleképpen ajánlott teljesíteni (pl. SW karbantartás) és azon tevékenységek elvégzését is, amelyek időben és tartamban is igazodnak az Ügyfél igényeihez (pl. helyszíni hibaelhárítás).

A szolgáltatás az alábbi tevékenységek elvégzését tartalmazza:

  • Telefonos támogatás biztosítása
    H-Cs:   8.00‐18.00
    P:      8.00‐14.30
    tel:    1‐438‐6070
    fax:    1‐438‐6071
    e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Telco tanácsadás.
  • Szerviz rendelkezésre állás. Hiba bejelentése esetén 24 órán belül annak elhárításának megkezdése.
  • Távoli vagy szükség esetén helyszíni hibaelhárítás.
  • Díjelszámoló rendszerek legfrissebb verzióinak szállítása, telepítése.
  • Oktatás az új rendszerről és dokumentáció biztosítása.
  • Árazással kapcsolatos állományok (hívásazonosító táblázatok, ártáblák, árazó program‐modulok) karbantartása, frissítése.
  • A rendszer szükséges mentéseinek elvégzése, fölösleges adatok törlése, winchester karbantartás (mentés, archiválás).
  • Díjelszámoló rendszer karbantartása, igény szerinti konfigurálása.
  • Üzemeltetés támogatás, helyszíni support.
  • Fejlesztő kapacitás biztosítása, az egyedi, „kis” szoftverfejlesztések elvégzéséhez.

Definíció: „Kis” szoftverfejlesztés
„Kis” szoftverfejlesztés alatt értjük azokat a programalkotásokat, melyek strukturálisan nem érintik a díjelszámoló rendszerek felépítését, működési logikáját. Amennyiben az igényelt fejlesztés munkaideje meghaladja a szolgáltatásban foglalt óraszámot, a többlet órák a kedvezményes mérnöki óradíjjal kerülnek elszámolásra.

A teljesítés paraméterei:

A szolgáltatás teljesítése helyszíni kiszállással történik.

A teljesítés gyakorisága rugalmasan alkalmazkodik az Ügyfél igényeihez. Az Ügyfél éves „keretet” kap, amivel gazdálkodhat. A keret a következő elemekből áll:

  • x1 helyszíni megjelenés
  • x2 technikusi munkaóra
  • x3 mérnökóra.

x1, x2 és x3 az Ügyfél igényeihez igazodó óra‐ és darabszámokat jelenti.

A fel nem használt kapacitás a szolgáltatási szerződés évfordulóján elveszik.

A meghatározott keretóraszámokon túl végzett munkaórák az Ügyfél által ellenjegyzett munkalapon feltüntetett óraszámok alapján, kedvezményes óradíjjal kerülnek elszámolásra. A kedvezmény mértéke 35%.

Letölthető termékismertető

A Support szolgáltatáshoz kapcsolható kiegészítő szolgáltatások:

Az oldal cookie-kat használ! bővebben >>



comHouse


Akcióink

Állásajánlat


Sajtófigyelő


iso logo
Powered by Joomla!®